<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">Nu vispār ņirgāšanās par to motoru sākās ar mantas "Спектрол Антикокс"<br /> http://www.potrebitel.ru/newweb/goods_out.php?id=3249 iegāzšanu<br /> cilindros. Efekts tiešām IR, turklāt daudz jūtamāks kā gaidīju. Tīri<br /> subjektīvi vērtējot krietni palielinājās grieze uz zemiem apgriezieniem,<br /> ātrāk iegriežas. Objektīvi - tukšgaita pieauga no parastajiem 750 uz<br /> 1200 apgriezieniem(dabūju regulēt lejup).</blockquote>====================================<br />:-) Ojaa, uzdeguma nonjemshana un sadegshanas kameras tiiriishana / gredzenu<br />atbriivoshana allazh ir devusi rezultaatus. Par njirgaashanos to gruuti nosaukt! :-)<br />Krievu laikos tika piekopta pat "uudens metode" - ielikaam motortelpaa plastmasas<br />bunduli ar uudeni un pievienojaam pie kolektora drenazhas trubinjas vai <br />vakuumpastiprinaataaja vakuuma shljaucinjas, lai motors piesuuc bik uudeni :-)<br />Efekts bij super, tikai tuvumaa esosho auto shofferi regulaari pieveersa uzmaniibu<br />ar kliedzieniem "Mužik, u tebja prokladke golovki pesec!!!" - tvaika maakonji no izpuuteeja<br />bija iespaidiigi :-))))))))))<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> <br /> Paskatīšos kā izvedīsies pēc Molilats-2M.<br />================================<br /> </blockquote>OK, tik atmini, ka peec shitaas mantas iegaashanas kaadu briidi reaali jaapabraukaa,<br />lai&#160; "izplataas un iestraadaajas". Vispaar visas motorellas (citas ar) vislabaak ir iesaakumaa<br />atjaukt kaartiigi kaadaa puslitraa vismaz attieciigaas motorellas un tad gaazt motoraa -<br />vieglaak un vienmeeriigaak izplataas :-)<br />Ruu<br /><br />