<br />vis pareizi, bet atceramies ka runa iet par CSN limiteetiem  un ieteiktiem aatrumiem, kaa arii paareejiem noteikumiem( slidens,bedrains, slikta redzamiiba utt)... proatms negribu noliegt ka visi auto brauc vienaadi, tomeer kautkaa liekas ka ikdienas braukshanaa tas videejais raadiitajs ir ljoit liidziigs...unn atkal atmetam galiigos meeslus un liidz pilniibai novestus superkaarus..<br /><br />ramonz<br />=====<br /><br /> <br /> <div class="noTransl">Quoting <strong>Ģirts Bērziņš &lt;<a href="mailto:GirtzB@inbox.lv">GirtzB@inbox.lv</a>&gt;</strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">+1, imho vadāmība ir auto reakcija kopums un autovadītāja dotajām komandām, <br /> attiecīgi jo mazāka ir pauze starp vadītāja komandu un auto reakciju, un jo <br /> precīzāk šī auto reakcija dozējama(pedaļi un stūres iekārta ir analogi nevis <br /> digitāli savās reakcijās), jo labāka vadāmība ir konkrētajam auto, tam ir <br /> ļoti maz sakara ar auto velmi izstumt pakaļgalu, priekšgalu vai iet uzreiz <br /> šķērsām ar visiem četriem, galvenais lai tā reakcija būtu paredzama <br /> pakāpeniska un kontrolējama un konsekventa, tā lai ja auto ir pii taisni, <br /> tad lai tā ir vienmēr, nevis pēkšņi ir pārsegums ar pakaļgalu pa priekšu <br /> utt..., tas kuras šīs jēdziena izpausmes pēc saķeres zuduma kam labāk patīk <br /> jau ir individuāla preference...<br /> <br /> ar cienu spameris GirtzB, e46 atsliets prets setu jo S54 kapremonts, tmp<br /> Subaru Niva edition, tmp e90 black bug low batery edition, K2/V2<br /> <br /> </blockquote>