[Autoliste] Re: parunājam par piekabēm

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Tue May 31 23:29:46 EEST 2022

Agados vākus no divmetrīgām atrodu, pusotrmetrīgajai nav. Respo kā reizi ir tas, ko gribās, bet vāku šobrīd nav un kad būs – nezina. Piekabe ir, ņem. A ko es ar to bez vāka. Tentu šitai mazai vispār nav, varētu vismaz ar to sagaidīt vāku. Bet nav.

Divarpusmetrīgā mums jau ir, otru tādu nevajag. Vajag mazuli – pusotrmetrīgu uz metru. AR VĀKU. Un liftiņiem. Nu labi, kaut bez liftiņiem, bet ar vāku – negribu ar tentu pērties, nepatīk.

maara

Morgen!

Tavām vajdzībām būs pieejami Respo vai Agados. Cena un kvalitāe atbilstoša. Ja gribi dārgāk, meklē Bockmann vai Humbaur veidojumus, bet manuprāt mazās viņiem ir tikai dārgas…

Ar cieņu,

Mārcis