[Autoliste] parunājam par piekabēm

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Tue May 31 21:11:06 EEST 2022

Mums te kaut kā tā sanāca, ka bērni un suņi un lietas [ir pa daudz] satilpst
vairs tikai divos auto, bet man jau besī stūrēt, es gribu vien glīti
izskatīties netālu no šofera. Pirmā doma bija vienu auto iemainīt pret
busiņu – pārķemmēju LV, FIN un DE – NU, nav tāda, kādu sirds kāro (maka
iespēju robežās). Tagad ir nākamā – maza piekabīte ar plastikāta jumtu.
Liela un ar tentu jau ir, tis nav tis. Vajag mazu, ar vāciņu uz liftiņiem –
lai arī man (mazam, vājam cilvēciņam) ērti. Piem., šādu
http://www.abbserviss.lv/auto-piekabes/item/36279/respo-550m151t100-40-ar-va
ku/ Teiksiet, pērc nost! Ar lielāko prieku, bet vāka ta nav. Nav, jo nav un
nav zināms kad būs.

Varbūt kādam kas labs ienāk prātā… par šo tēmu. Teorētiski varam atgriezties
pie domas par busiņu – tam jābūt ar 9 vietām, no kurām liekās izmetot, ērti
savietot suņu būrus un mantas. Tobiš, neder salons, kurš netransformējas.
Metām acis uz pagarinātajām caravellām, bet kaut kā nedodas rokā. Vai
piekabīte ar vāciņu uz liftiņiem.

maara