[Autoliste] Re: Sašutusi un vīlusies

Dzintars Misins dzintars at mt.lv
Thu Feb 3 13:43:41 EET 2022

Hi, ar līdzīgu sašutumu gribu padalīties  par toyota rav4 2009.g lielāku mēslu nēsmu redzējis! Salons maziņš, pat kājas normali nevar izstiept Vadības konsole drausmīgi neērta viss kas vajadzīgs aizbīdīts talāk, viss kas nevajadzīgs ir tieši pretēji tuvāk. Divi displeji viens melns uz balta otrs balts uz melna ne uz viena ne uz otra neko normāli nevar salasīt.  Ventilācijas iestatijumi nometas pie katras motora startēšanas. Un visam kronis – pretīgais divtoņu piesprādzēšanas brīdinājuma signāls kurš galīgi iznes smadzenes...būtu pie rokas knaibles tur pat braucot izrautu tos sensorus. Savukārt braucot ar norautu roķeni ne mazākā pīkstiena japāņiem redziet tas ir pat ļoti ok. Nu galā visam vainagojas protams ar palielu patēriņu viss 10l/100

Dzintars