[Autoliste] Sašutusi un vīlusies

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Feb 2 18:21:54 EET 2022

Šodien pabraukājos ar kaškaju. Nu, vai ziniet – sasodīta būšana! Ar to uz
ietves neuzbraukt bez ieskrējiena! Un tā vēl bija tāda diezgan tīrīta ietve,
pie Dailes teātra. Iepriekš mēģināju uz parastas ietves (diezgan netīrītas)
– nevienā acī! Pat mana mazā note ne reizi nav šitā stulbojusies – iet kur
liek. Fū… nākamreiz labāk rakšu ārā noti. Vai santafe beidzot būs no skandi
atpakaļ – remontējas no fūres lidojušā ledus gabala ievainojumi.

Un es atvainojos ZXpower par saviem smīniem – kad viņš aizvakar ar to bvē
norakās piemājas pieputinātajā ceļā. Es tik padomāju – ja es ar noti tur
izbraucu, tad kas ar tādu pusotreiz lielāku ko ne. Aha…

maara

p.s. https://www.tv3.lv/beztabu/krekli/