[Autoliste] Re: Akumulatoru lādētāji

Arnis Zagorskis zagorskis.arnis at gmail.com
Thu Dec 9 15:33:26 EET 2021

svarīgi, kā jau te minēja, ir iepirkties prātīgi, savukārt pirkt
elektroniku DEPO man nešķiet pārāk prātīgi :)

ja nu tomēr riskē, tad man dikti patīk tie ārējam barošanas blokam
līdzīgie, dikti feini. ja ceļo uz ziemeļpolu. vai kurnebūt tuvu tam, var
pāreju permanenti pieskrūvēt pie klemmēm un pašu lādētāju motortelpā.
aķi ari pirku turpat, akumulatorucentrā, max izmēru kādu var ievietot un
max ampērus, AGM tipa.
viss.

ja nu tomēr jāiztēre dāvanu karte, un jaunu podu mājā nevajag, tad protams
riskē, iespējams ka paveiksies un strādās ilgi un laimīgi

=)
arc
vw multivan

trešd., 2021. g. 8. dec., plkst. 18:21 — lietotājs Rihards (<
rihards at nakts.net>) rakstīja: