[Autoliste] Re: Kā ar svaigu gaisu, vecūkšņi?

Arnis Zagorskis zagorskis.arnis at gmail.com
Thu Dec 9 15:17:47 EET 2021

trešd., 2021. g. 8. dec., plkst. 12:17 — lietotājs Rinalds Egle (<
rinalds.egle at gmail.com>) rakstīja:

> nu tagad jau modernos auto īsti pat nepadzenāsi pa trasi  - visādas
> sistēmas sit pa pirkstiem izklaidēties  gribētājiem.
>
> tā viņš ir gan, savukārt ar modernus pa trasi dzenājamus auto vairs
nevaram atļauties :-)
bet paši jau ar vairs nekādi modernie, var jau ari kādu vecu lamatu atrast.

> bet uz Brīvkalniem (jā, es vēl atceros nosaukumu :D) varētu aizbraukt. vai
> arī kaut kur ne tik tālu, kaut vai tukšā benzīntankā, kā daži politiķi :D

jā, Brīvkalnos biju pagājušajā ziemā, tur viss notiek!  zvanīju pa
telefonu, uz ko meitene atbildēja ka aktuālā trases noslodze un pieejamie
laiki esot iauto lapā !!! padomā tik, tāda ar vēl dzīva! biju aizbraucis
līdzi jauneklim, tur viss ok un notiekās, gluži kā senos laikos (tikai
ātrākie braucēji sen citi :D)

nu lūk. tikai auto, ar kuru izgājušoziem tur bijām, stāv sētā kupenā ar
izjauktu motoru :-) bet ja būtu iemesls, to varētu ātri salikt, tik biš
jāpagaida lai atlaižās sals, un vēlams atrāk kā atlaižas gājpuni.

=)
arc
vw multivan :-)
pārējos īsti neviens vairs nezin.......