[Autoliste] Re: Akumulatoru lādētāji

Pēteris G peecis at kakas.lv
Thu Dec 9 15:00:18 EET 2021

1) patēriņš pilsētā padsmit litri - daudz priekš dīzeļa :D
tas konkrētajam auto ar 6 robu tomātu ir normāli, no rūpnīcas jau laikam
10.5 parakstīti. Jā, jā, ticu, ka tev ir 6, nestrīdēšos :D
2) jau pie 330 000 km tur var gadīties ielikt kādu 1k motorā :D
divi dažādi volvo servisi pirkumu atzina par labu esam (jau pēc pirkšanas,
kad aizvedu novērst sīkumus ar tekstu "pie viena paskatiet, ko esmu
nopircis, ja sūds, tad neko, darīt, meklēšu citu auto"), kad sākās
problēmas, vēlreiz pārbaudīja un apstiprināja, ka jā, nobraukums varētu būt
īsts, bet ja jau rauj vaļā motoru, tad vajadzētu nomainīt kompensatorus,
flapus un vēl citu drazu.
3) kaut kādā brīdī brīžiem sāka grabēt un tērēt eļļu kosmiskos apmēros, hwz
kas tur notika.
4) lielai daļai dpf jau izravēts, man bija, bet, iespējams, 3. punkta dēļ
sāka iet uz beigām;
5) motors ir diezgan sarežģīts, bet elektronikas varēja būr vairāk. dažādas
vakuuma "pajebūcijas" apgrūtina diagnostiku.
6) tik daudz kļūdu, kā volviķiem ar vidu, neesmu redzējis nevienam citam
auto :D Ok, vēl ventras varētu ar tiem konkurēt.

Īsāk sakot - loterija. Daži brauc gadiem bez remontiem, daži iegrūž 1.5k
tikai motorā :D

Jau fakts, ka lietotus 136kW motorus ir grūti atrast un cenas tiem ir
augstas, liecina par draņķīgu motoru :D

Peecis

ceturtd., 2021. g. 9. dec., plkst. 12:08 — lietotājs Martins (<
martini.zupa at gmail.com>) rakstīja: