[Autoliste] Re: Laimīgo degviela..

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Dec 7 09:44:28 EET 2021

Abos šajos kantoros ir lielas bēdas, autogaz.lv man Colta ieplūdes
kolektorā skrūvi iemeta, kas pēc pāris mēnešiem tika līdz degkamerai un
Heinrihs-gāze vairs tikai marketinga nosaukums jau cik gadus palicis,
Heinriha tur jau sen vairs nav.

Iesaku Koijotu aļa LPGPower. Verandai pēc manām vēlmēm izdarīja tā, lai
55l balonā ieietu godīgi 52l gāzes, kaut gan visiem baloniem ir drošības
vārsts uz 20% tukšumu.

On 07.12.2021 08:59, Ģirts Legzdiņš wrote:
> Prieks, ka liste atdzīvojusies.. :)
>
> Kāreiz gribu viedokli, jo vajag uzlikt 3.5litrīgajam Murano LPG.
>
> Patreiz esmu nonācis līdz izvēlei starp Autogaz.lv un Heinrihs-gāze..
>
> Abiem, cenas, plus mīnus sameshit.
>
> Ir kādi argumenti, kuru izvēlēties?
>

> acidburn

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.