[Autoliste] Re: Fotoradars Beerzkrogaa, kas uz A2, 94.5 km

Andris Celms acelms at gmail.com
Tue Aug 7 23:46:57 EEST 2018

moralizee, Rich;-] "Caurajai mucai" pelnoshi nolikta gan [BERZKROGS] ziime,
gan manis mineetais radars. Nulltajos, kad kalnaa bija DUS, bija pamatojums
Beerzkroga ziimei tai vietaa.

 Ko nu mums, vieglajiem. Kravas auto vadiitaaji priecaajas, jo iipashi
ziemaa, kailleduu. Liigatnee arii liidzigu slauktuvi var ieriikot.

2018. gada 6. augusts 10:07 Rihards <richlv at nakts.net> rakstīja:

--
WBR, Beard