[Autoliste] Re: Fotoradars Beerzkrogaa, kas uz A2, 94.5 km

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Aug 6 10:14:46 EEST 2018

Par igauņu radariem runājot - atceros nesenu pieredzi - igaunijā visi tur
max 110 mierīgi, rāmi brauc. Tiec garām fūrei un atkal rāma braukšana.
Kā šķērsojām Latvijas robežu un - nē - bedres nepalika vairāk, bardaks
palika vairāk. Somu moči, latviešu mašīnas, ceļa remonttehnika, ciemati
viens pēc otra... Visi ņemtin ņemās, uz ceļa stress, bardaks un šūmahera
sajūta, tas nekas, ka vidējais stingri zemāks... :)

pirmd., 2018. g. 6. aug., plkst. 10:08 — lietotājs Rihards (<
richlv at nakts.net>) rakstīja:

Karlis