[Autoliste] Re: kartera remonts

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Sat Aug 4 19:06:06 EEST 2018

Rihards wrote on 2018.08.04. 16:44:
> Pazīstamiem cilvēkiem Volvo V70 izdevās pārsist karteri (alumīnijs);
> tuvākajā servisā Juglā ( https://osm.org/go/0wMK2D0H1--?m= ) pēc
> sataisīšanas paprasīja 260.
> No citiem servisiem dzirdēts, ka neesot adekvāti.
> Kā tur i'?

Kas to lai zin kā tur ir :-) nezinu neko par _kokrēto_ servisu, bet zinu
ka visi grib par savu darbu saņemt kārtīgu piķi, bet maksāt savukārt
negrib :-)

ja kas nepatīk, tak lai velkās pie tiem <citiem>, turklāt visi tak runāt
māk, lai runā, ganjau ka katrā servisā savu ciparu nopamatot māk.
akjā, un nokļi tak ari jāmaksā :-)

Pats esu 6dienas vakarā pa poļu šrotiem blandijies un runājies un tikkai
tapēc ka paris stundas iepriekš noskopojies uz detaļu 500 eur, kas kā
izrādās .lv maksā tos pašus 500 + 100 par atvesšanu uz .lv
nu labi, toreiz nvoveicās tikkai tāpēc ka izdevās atrast vietējās zelta
rokas :-) uz sadziedāties ar viņām :-)

Ja uzrodas 6dienas pēcpusdienā man pie namdurvīm onkulītis ar pārsistu
karteri, un grib tās pašas dienas vakarā braukt tālāk, tad imho 260 ir
adekvēti. darba dienā ar iepriekšēju pierakstu tak ganjau ka cipars būtu
cits.
tak ejtu sadzenā pa šrotiem to veselo karteri, kuri starpcitu, zinot
markas popularitāti, švaki vai tā apkārt mētājās, tad vēl eļļa+filtrs,
tad vēl kompensācijas piemaksa bērniem par to ka fāterīts sestdienas
vakarā būs mājā pusnaktī mellu muti, ja nevis vnk maina, bet metina, tad
vel ej tur visu tīru izmazgā....
starpcitu, bieži vien noraujot kartera vāku, vēl viskautkas var
atklāties.. ;-))

man te ar kautkad jaunieši bij saabam karteri pārsituši, karta maiņa
ievilkās uz 3dienām ar visu eļļas cirkulācijas sistēmas tīrīšanu, un
labi vien bija ka pārsita, citādi tas motors jau sen būtu savu dziesmu
nodziedājis.

kautkā tā

p.s.
pats te nesen meklēju Veloservisu, Rīga/pārdaugava kas var tādu \m/
rumbu diska aplocē iespieķot. Rīgā neviens ātrāk kā pa nedēju nesolīja
pieķerties. - stāv rinām onkulīši - pieskrūvē maz zvaniņu, pieliec man
dubļisardziņu...
..Aizvedu riteni uz Mazsalacu.. :-)