[Autoliste] Re: TTEJDV'2018 Re: Re: TTEJDV\\\\\\\' 2017

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Thu Jun 21 12:15:04 EEST 2018

Raimonds Vilks wrote on 2018.06.19. 12:15:
> piedraugot?... ))))))))).... kas tas tāds ??)))
>
> palaidu gan... ne līdz tam bija.!!!   ((

nure, katru gadu kāds atklājums, tik nez kāds tiem sakars ar auto :-)
pagāšgad bija citas neskaidrības:

Reinholds Zviedris wrote on 2017.08.31. 12:23:
 > Feisītis - sejas grāmata - Facebook :D
 >
 > /R.

un ja tas tā, tad būtu vainu jāpiesejo,, vai jāpiegrāmato.
un jā, piesejoties drīzāk varētu pašā ttejdv veicot dv darbības :-)

bet kas attiesas uz uz to resursu, ur piedraugojas, tad manuprāt tas ir
nobeidzies, vismaz daļēji, jo konti (nu vismaz mans), ir likvidēti, un
uz e-pastiem neatbild -)

>     2018. gada 19. jūnijs 11:32 Mara Niedra <maara at dagmaara.lv
>     <mailto:maara at dagmaara.lv>> rakstīja:
>
>         Davaj! Nākamotrdien, 26.jūnijs, no man vienalga cikiem, nu,
>         teiksim - plkst. 18. Ātrāk sāksim, pagūsim vēl uz augustu otru
>         reizi - šoreiz neticējiem jeb daudz gribētājiem.
>
>         Jeb spraužam uzreiz arī augusta datumu?
>
>         Adrese vecā - Ozolnieku iela 5, Rīga
>         <https://maps.google.com/?q=Ozolnieku+iela+5,+R%C4%ABga&entry=gmail&source=g>,
>         vārtus turēt aizvērtus - daudz suņu. Bērnu laukums papildināts

par suņu tēmu - reiz jaunībā garažās sargam bija _LIELS_Melns_ suns,
kurš dabiski sargāja vārtus un teritoriju. pa dienu protams pie ķēdes,
bet vakaros tika laists darbā, nu nāca gulēt blakus, kāmēr puiši ķerras
skrūvē un vispār baigais draugs, līdz nonāk pie vārtiem! tur rūc, rāda
zobus un nevienu ne iekšā ne ārā... bez desiņas vai pīrādziņa.
tā iemanījāmies tiesājot līdzpaņemtās sviesmaizes vienmēr kādu pietaupīt
mierīgam mājupceļam.

> [...]

>         maara
>

>         -----Original Message----- From: Aigars Zaube
>         Sent: Sunday, June 17, 2018 9:42 PM
>         To: autoliste at lists.autoliste.lv
>         <mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>
>         Subject: [Autoliste] Re: TTEJDV\\\\\\\' 2017
>
>         hmm.. nu kā tad būs ?
>
>             Varbūt varētu vismaz nozīmēt vietu un laiku TTEJDV'2018 ?
>
>              > Morgen!
>              >
>              > priekš tiem kuri tankā, un lasa ziņas reizi pusgadā,
>             varbūt ir vērts > laicīgi izziņot kādu ziemas boulinga
>             turnīru? Nu vai vismaz kādu > šautriņu iemetienu?

nure, ziemas iemetiens, tā ari nesanāca, betnu gads jau vēl nav galā,
bet par to ko tikkai visu varētu.... vot kādu izrēcienu ar ķerrām pa
laukiem un pumktu pameklēšanu gan varētu :-))))))