[Autoliste] Re: Alfa un Selespeed

Ginc ginc at pie-dabas.net
Wed Apr 19 11:22:28 EEST 2017

2006 gada septembrī ražots A180 CDI. W169 virsbūve.

Līdz 2006 gada maijam ražotajiem A/B meršiem ir rūpnīcas atzīts brāķis
ar nepareizi izvēlētu durvju šuvju hermetizācijas metodi, kas tika
labots garantijas ietvaros, no sākuma - mainot durvis, vēlāk - vairs
tikai pārkrāsojot.

Tas vizuāli maskēja problēmu bet to neaatrisināja.

Iespējams - problemātiskas bija arī citas šuves, bet tas nebija tik
izteikti manāms.

No 2008 gada ražotajie pēc restaila eksemplāriem vispār viss ir lieliski.

G.