[Autoliste] Re: Alfa un Selespeed

Ginc ginc at pie-dabas.net
Tue Apr 18 16:50:05 EEST 2017

Nu, tas laikam ir individuāli. Sievas īpašumā esošajam A- merism rūsa ir
vienā vietā uz durvju kantes. Un viss. Visas šuves, spārnu iekšpuses,
sliekšņi un pat bāka - absolūti bez rūsas. Ņēmu nost abus bamperus un
apakšējos aizsargus, tāpēc droši zinu. Par kārbu arī nav sūdzību, vismaz
kopā ar dīzeli ir ok. Es gan esmu pieradis pie krietni lielākiem un
smagākiem auto, sienāža cienīgu lēkāšanu necenšos izveikt, varbūt tāpēc
man liekas OK.

G.