[Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Apr 11 20:40:46 EEST 2017

Melo viņš, iun vismaz par litru, un tas ir bez krāsns vēl (vasarā,
piemēram). Man ir S80, ar visu apkures krāsni, un dinamisks braukšanas
stils (citi saka ka kāja smaga, kas, protams, nav taisnība ;-) ). Nekad nav
izdevies sasniegt to patēriņu, ko displejs rāda, ticamākie mērījumi tomēr
ir no pilnas bākas līdz pilnai bākai + aritmētika galvā.