[Autoliste] Re: ATB: Alfa un Selespeed

Jānis Kopštāls janis.kopstals at gmail.com
Mon Apr 10 22:24:31 EEST 2017

2.0l TwinSpark motors kombinācijā ar Selespeed var būt potenciāli
problemātisks auto. Abi mezgli neizceļas ar labāko uzticamību. TS motoram
lielākā problēma mēdz rasties, ja saimnieki neseko eļļas līmenim (šim
motoram ļoti nepatīk pazemināts eļļas līmenis), vai mēģina ietaupīt uz
zobsiksnu maiņu (ja pareizi atminos jāmaina vismaz ik pa 60kkm jeb 5 gadi),
ieteicams ar visiem rullīšiem.
Selespeed kārbām mēdz būt problēmas ar kalibrāciju, kad sāk izdilt sajūgs
(sitieni utml.) - tā būtībā ir solenoīdu vadīta standarta mehāniskā kārba,
kas nav ne ātra, ne īpaši izturīga.
Vislabāk, kā jau iepriekš minēts, vērsties pie autofficina.lv pēc padoma,
ja ir nopietna interese par kādu Alfu.

2017. gada 10. aprīlis 21:50 Jānis Prūsis <janis.prusis at riga.lv> rakstīja:

j.k.