[Autoliste] Atb.: Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

Smic _ klusais07 at hotmail.com
Mon Apr 10 21:42:36 EEST 2017

Nu – visas ērtības maksā … Tikko Sebringam hidrotransformators nobira, nācās restaurēt 😊

Nosūtīts no: Pasts<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> darbam ar Windows 10

No: lordramex at gmail.com<mailto:lordramex at gmail.com>
Nosūtīts: pirmdiena, 2017. gada 10. aprīlis 21:24
Kam: Viss par un ap auto!<mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>
Tēma: [Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

Aha un kad ta eletrohidrauliskā figņa aiziet pa pieskari paprasi alfas dilerim cik jauna maksā :D

tālajā ~2014 gadā,  2000 gada Lupo visi tie pribambāsi lai samainītu maksāja ~2-2,5k atkarībā kur prasīja. Remontēt neviens neremontē :)

M.

Nu tas Selespeed jau it kā ir parasta sajūgkārba ar elektronisku aņķinu, kas ļauj iztikt bez sajūga spaidīšanas . Ar City režīmu, kad nav arī kloķis jārausta. Citādi – kā Ferari ar -/+ pie sūres slēdzam atrumus.

Nosūtīts no: Pasts<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> darbam ar Windows 10

No: Martins<mailto:martini.zupa at gmail.com>
Nosūtīts: pirmdiena, 2017. gada 10. aprīlis 20:56
Kam: Viss par un ap auto!<mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>
Tēma: [Autoliste] Re: Alfa un Selespeed

Esmu braucis ar Toiojta Auris robo automātu ar kautkādu vidēja izmēra benzīnmotoru. Nokristīju to par Nāves Kapsulu. Iemesls: mierīgi pa šoseju apdzenu godīgi braucošu fūri, pamanu ka pretī lido lidotājs. Vajadzētu ātrāk aizvākties: nospiežu grīdā gāzpedāli lai dabūtu drusku vairāk dinamikas un pabeigtu manevru ātrāk - robomāts mierīgi un nesteidzoties slēdz, un slēdz.... Šķita ļoti ilgi. Rezultātā nevis pabeidzu manevru, bet atcēlu. Jā, varētu teikt, ka nebiju ņēmis vērā tādu gaunerīgumu un braukšanas apstākļus. Bet būtu man tas pats auto ar rokas kārbu vai normālu automātu, manevrs būtu pabeigts. Citādi - robomāts ērti slēgā visu, pilsētā ērti un labi, vienīgi ļooti lēna vilkšanās sastrēgumā ar pusnospiestu bremžpedāli laikam tai kārbai un sajūgam nepatīk.

ir braukts ar lupo kam bij robotomāts, kamēr strādā - ir ok, kad sāk
čakareties tad bēdu leja - un salabot principā nevarēja, beigas lupo
pārtapa par manuāli - kas ar nemaksāja maz... ja nākamais auto
jāizvēlas auto tad es no robottomāta pa gabalu

M.