[Autoliste] Re: Alfa un Selespeed

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Mon Apr 10 21:06:40 EEST 2017

nē ir daudzi aut oar normāliem tomātiem - tik eko shmeko mīle'tāju dēļ tika
radīti robotomāti jo nu lupo ar savu 3litri uz simtu patēriņu bija
superekonomisks auto kamēr darbojās ka pienākas, un pietās bremzes ko
mineeja Martins arlaiku pishaavas un varejea ljoti normaal iapdziit visu ko
vajadzeeja tikai tam aparatam nedriskteeja miit pedaali griidaa - bij taka
divpakapju kikdownsjaatias :d

4 gadus nobraucis ar robottomātu :D

M.