[Autoliste] Re: Alfa un Selespeed

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Apr 10 20:56:11 EEST 2017

Esmu braucis ar Toiojta Auris robo automātu ar kautkādu vidēja izmēra
benzīnmotoru. Nokristīju to par Nāves Kapsulu. Iemesls: mierīgi pa šoseju
apdzenu godīgi braucošu fūri, pamanu ka pretī lido lidotājs. Vajadzētu
ātrāk aizvākties: nospiežu grīdā gāzpedāli lai dabūtu drusku vairāk
dinamikas un pabeigtu manevru ātrāk - robomāts mierīgi un nesteidzoties
slēdz, un slēdz.... Šķita ļoti ilgi. Rezultātā nevis pabeidzu manevru, bet
atcēlu. Jā, varētu teikt, ka nebiju ņēmis vērā tādu gaunerīgumu un
braukšanas apstākļus. Bet būtu man tas pats auto ar rokas kārbu vai normālu
automātu, manevrs būtu pabeigts. Citādi - robomāts ērti slēgā visu, pilsētā
ērti un labi, vienīgi ļooti lēna vilkšanās sastrēgumā ar pusnospiestu
bremžpedāli laikam tai kārbai un sajūgam nepatīk.