[Autoliste] Re: Rūsē numura zīmes apgaismojums

Martins martini.zupa at gmail.com
Sat Mar 4 20:25:48 EET 2017

Aizej uz kādu fūru (piemēram mazbodīte pie Teikas krusta, vai Autokada) vai
piekabju veikalu (piemēram Amolat) ar šo plastmasu rokā un nopērc pirmo
lētāko LED mumura zīmes apgaismojuma lākturi, kurš ir puslīdz savietojams
ar to kas Tev ir. Pārējo ar zāģīti, vīli un urbi pietjūnēsi. Būs LED, un ar
pareiziem E burtiem virsū. LEDienieki nu jau ir samērā lēti un ir arizlieti
ar silikonu/epokšiem no otras puses, attiecīgi spīd labi, nerūsē nemaz,
slapjums iekšā neiet. Var pat klemmes pie vada pielodēt, iesmērēt ar to
pašu litolu un uzsildīt pa virsu termokembriku, jo LEDi tāpat diez vai
izdegs auto mūžā. Es tā savam LR Disco traktoram salaboju NR apgaismojumu.
Man bija vēl sliktāk - lampiņu turošās klemmes bija tā sarūsējušas, ka
vienkārši nolūza jo tur iekšā vienmēr ir slapjš. Uz šrotu braukt bija
tālāk/ilgāk un nekā laba tur arī nebūtu, jo šitie visiem Disco pūst.