[Autoliste] Re: Riepas ar 20" diskiem

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Wed Feb 15 10:41:45 EET 2017

Mani 2 centi par tēmu - pastāv neliela iespēja, ka konkrētam auto nemaz
mazākus diskus nevar uzmontēt, piemēram, bremžu disku vai citu agregātu
dēļ. Savulaik Honda Civicam Type-R (tam, kurš bija pirms tā, kurš izskatās
ziepju trauka vai marsiešu kuģa) stock rezerves riteni nemaz nevarēja
uzmontēt priekšā dēļ bremžu diskiem, kā rezultātā nācās vispirms taisīt
rokādi ar pakaļriteni :D

/R.