[Autoliste] Re: Riepas ar 20" diskiem

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Mon Feb 13 22:01:50 EET 2017

Kad es kasīju kopā sava auto komplektāciju, tad standartā bija 17", bet par 0 naudiņām bija opcija daungreidot uz 16", ko es arī izmantoju, jo 15" nebija pieejami. Apskatot ziemas riepu cenu atšķirības 16" un 17", es arvien vairāk pārliecinos par izvēles pareizību. Varbūt šim sapņu auto arī par līdzīgu piemaksu var dabūt 19" vai pat 18"?

Ģirts

Sent from my Nokia 1610