[Autoliste] Re: Riepu spiediena kontrole

Jānis je at ktf.rtu.lv
Mon Feb 13 20:07:43 EET 2017

Ar Scenic pārbaudīts, ka borta pļūteris sensorus nemaz nevēlas pazīt
un tas ir jādara pie savedēja (t.i. servisā). Tā kā pašam tas nebija
jādara, pastāv aizspriedumos balstīts uzskats, ka aizvedot uz servisu
ne ar 5 ne 10 ero cauri netiksi - IMHO pat vārtus par tādu naudu
autorizētais seviss valā nevērs.

Citēts ArnisR <listes at mediaservice.lv>
Mon, 13 Feb 2017 17:42:54 +0200: