[Autoliste] Re: jaukt sintētisko un pussintētisko eļļas

Aigars Zaube aig at quattro.lv
Wed Feb 8 13:02:30 EET 2017

Eļļu jālej tādu, kāda konkrētajam motoram paredzēta. 5w40 nebūs "pussintētika", tad kāpēc to liet klāt ? No otras puses, tas ir parasts benzīnnieks laikam, tad jau nekas traks nenotiks. Visticamāk starterim būs grūtāk pagriezt aukstumā, jo "pussintētika" ganjau būs 10w40 - biezāka.
Lej tādu, kāda jau ir iekšā un viss būs labi.