[Autoliste] Re: Atb.: Re: Vācijas "Environmental badge"

arc arc at intelectuals.net
Tue Feb 7 02:00:12 EET 2017

Marcis Priede wrote on 2017.02.02. 13:41:
> Morgen!
>
> ar uzlīmēm ir tā - dabūju nopirkt busam uz vietas, beņņtankā, bet tur
> toč nebija 31Eur… Precīzi neatceros, bet arī prātā, ka bija zem 10Eur.
> Pie izstāžu halles saņēmu preventīvu-mutsku brīdinājumu, un lūgumu
> nopirkt TUR tajā tuvākajā tankā, un tikai tad braukt tālāk uz Manheimas
> centru.
>
> Morsitis

nja, kas gan viss nenotiek pasaulēm es ar vēl pagāšgad braucu un neko
tādu pat nezināju...

vot skatos
http://www.green-zones.eu/en/info-menu/european-badges-and-vignettes/german-environmental-badge.html#c20485

Originally the Environmental Badge was also given in red / EURO class 2
and yellow / EURO class 3. However, vehicles equipped with a yellow or
red Environmental Badge (mostly diesel fuelled vehicles) may no longer
enter the environmental zones.

ta jau sanāk ka man ar savu 15gadīgo dīzeļbusu vairs Berlīne nespīd,
a incanti, kā es tagad varu zināt vai tā addrese kur man vaig ir tamā
zoonaa vaij nee? tādu infu es tur nekur nerodu.