[Autoliste] Re: Vācijas "Environmental badge"

Imants zai at inbox.lv
Wed Feb 1 13:23:03 EET 2017

Liels puika, domā pats - vai ir vērts samaksāt vienreizēji kādus 7EUR, vai
riskēt un uzrauties un tad garantēti katru reizi samaksāt 80.
Nav obligāti pārmaksāt e-shopā, uzlīmi var dabūt benjtankos un vēl citās
vietās.
Cita lieta, ka ar vāciem jārunā vāciski, citādi viņi adekvāti nerespondē.
Kolēģis ap jaungadu bija Berlīnē, stāstīja, kā pircis to uzlīmi.

zais

2017. gada 1. februāris 11:30 Jānis Bērziņš <janis.berzins at hotmail.com>
rakstīja: