[Autoliste] Re: introverts volvo

arc arc at intelectuals.net
Tue Jan 31 23:21:47 EET 2017

Aigars Zaube wrote on 2017.01.30. 14:29:
> Ja aķa nosēšanās iemesls ir ieslēgtas lampas, tad šī metode palīdzēs tikt pie izsista luktura, un iespējams arī lampiņu drošinātāja, kam seko atgriešanās pie sākotnējās problēmas.
> Ja lampas nav ieslēgtas, tad tikai izsists lukturis, un atgriešanās pie sākotnējās problēmas.

aha, man ;sie stāsti par pieslēgšanos lampiņai ari iz radījuši tādus
pašus jautājumus :-)))

> Piekabes štepselī pastāvīgais pluss ir pieejams tikai 13pinu rozetē, un iespējams jānospiež slēdzis, kas detektē štepseļa iespraušanu.
>
> Jālien zem matara un jāpēta vai tur kaut kur netiek pie startera vai ģeneratora vadiem, vai pie kapota troses. Pēdējo var mēģināt paķeksēt arī caur resti.

mhm, esu kautrkam šitā braucis līst zem auto un haubes trosi čamdīt, ja
ari kautkadas plastmasas priekšā, tad tas no apakšas var ari noskrūvēt.

bet vispās ar visadiem aizlāgušamies auto dažāda pieredze, esu pa
dzelzceļa muzeju skrtaidījis un kādu lokomatīves klani meklējis, ar ko
logu izdauzīt, beigās atradām muzeja tantiņai kabinetā aizkarstangu, ar
kuru fordam varēja pa stikla šķirbi';nu predējās puses duri atsiest vaļā.

da i notikumu karstumā kautkas savulaik ir ar cirvi vai lomiku sānā
dabūjis ;>