[Autoliste] Re: introverts volvo

Andris Sprogis andris.sprogis at gmail.com
Sat Jan 28 13:15:52 EET 2017

ja nevar, tad jebkurā gadījumā jātiek salonā un pie aķa, pie kura vai nu
jāpiepīpē no cita auto, vai jālādē aķis (ja ir lādētājs un rozete tuvumā,
var pat neskrūvēt nost)

Protams, pastāv 5% varbūtība, ka pie vainas ir pults baterijas, bet, ja
auto stāvējis, tad 95% ir aķa vaina.

Salonā tikšanas iespējas droši vien youtube vari atrast, vienkāršākā - ar 2
koka ķīlīšiem (ideāli der cepamās lāpstiņas) atspied durvju augšējo malu un
uz atslēgšanas pogas (neatceros, kā bija volvo) uzmest stipra diega cilpu
un pacelt augšā. Vai nu saukt auto SOS, LAMB vai nu kā tos servisus sauca,
ja tie vēl joprojām pastāv.

2017. gada 28. janvāris 13:05 Rihards <richlv at nakts.net> rakstīja: