[Autoliste] Re: LED kā galvenā gaisma

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jan 10 16:45:04 EET 2017

Tā nu gan nebūs obligāti, ja izmantosi sakarīgu produktu. Ja ķīnieši ir
precīzi izpildījuši R&D procesu (Receive and Duplicate), tad var būt arī
labi. Zemāk piemērs no sejas grāmatas (Arnis ir zināms bezceļnieks, auto
braucējs, servisnieks un kastikvēlne, viņa novērojumiem es ticu), pats
produkts izskatās pēc labas Philipsa lukseona kopijas:
https://www.facebook.com/arnis.namajuns/posts/1066167563504707
https://www.facebook.com/arnis.namajuns/posts/1066359820152148

Kad Arnis šo nopublicēja, es vienu vakaru veltīju lai pameklētu kaut ko
līdzīgu Aliekspresī un atradu pusotru produktu starp vairākiem simtiem,
bija vieni no dārgākajiem eksemplāriem, pārējais viss bija vāji
pakaļdarinājuma pakaļdarinājumi un mērens uzmetiens.