[Autoliste] Re: 318ti pateerinjsh

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Mon Oct 24 13:15:48 EEST 2016

Arī tu, Brut!

Starejem, starejem...

Ģirts
VW Touran 2016, 2.0TDI

-----Original Message-----
From: autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv [mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv] On Behalf Of Marcis Priede
Sent: Monday, October 24, 2016 10:32 AM
To: Viss par un ap auto!
Subject: [Autoliste] Re: 318ti pateerinjsh

Morgen!

nu lab! Kopš vakardienas ari sāku pārdomāt dzīvi… Devos ar sieviņu uz tūrisma meku, jeb “Kolka cool”, ar Citroen C4 Grand Piccaso 2007 1.6td. Nu *nemaz* netaupoties 5,2l/100km dīzeļa. + Šis auto pārsteidza ar savu komfortu. Sāku domāt vai maz ļaut to auto pārdot, vai paturēt tomēr sev…

Morsitis - braucu ar / tirgoju čoma auto! :D —