[Autoliste] Re: 318ti pateerinjsh

arc arc at intelectuals.net
Mon Oct 24 01:43:42 EEST 2016

Marcis Priede wrote on 2016.10.18. 14:19:
> Morgen!
>
> interesanti zināt, kur Jūs tādus patēriņus dabūjat?! Man standartā iet pa šoseju 7,7-8,5L un pa pilsētu viss pārējais, +pastiprināti dilst riepas :))
> Es arī esmu pieaudzējis dažpadsmit kilogramus dzīvsvara, bet visādi citādi esmu atgriezies pie ikdienas ar 2,5l bmw!
>
> Morsitis -
> e46 - tāpēc, ka varu…

nu zin, uz vecumu sāk mērīties kuram mazāks ;)
bet zinkā, atveklamajiem aparātiem litrus neskaita ;-) min un priecājās
:-)))

bet ja jāmizā daudz un tālu....., nu man multivanam bija vidējais bija
5.6 izmizojot UA/PL tūrē uz kādiem 5,5 kkm neko īpaši netaupot, lai gan
protams cenšoties pēc iespējas turēt kruīzā, tak UA ir atsevišķs stāsts
vispār.
tā atsevišķi tur kādu Ventspili pa nakti vispār var 5.0 litros uz 100
iekļauties, un tas viss ar, tiesa mazu, bet tomēr autobusu ;) un tam
autobusam dvēsele ir niknākā, kādas vien bijušas.