[Autoliste] Re: Legāla lustra?

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Oct 19 20:43:15 EEST 2016

Mazliet padomāju ārpus rāmja, jeb kādēļ man vajag gaismu uz aizmuguri - lai
redzētu kur braucu un neuzbrauktu kaut kam. To pašu un vēl vairāk nodrošina
arī traktoriem un autobusiem paredzēta atpakaļskata kamera ar dažām IR
diodēm un lēts LCD monitors un nekādu diskusiju CSDD, turklāt lētāk nekā
LED prožektori. Redzēsim kas iznāks. Priekšas un sānu lustra - nu tur nav
variantu laikam.