[Autoliste] Re: 318ti pateerinjsh

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Oct 18 15:12:15 EEST 2016

Lai arī BMW 116i ir tāda cāļa dvēsele, tomēr braukt ar to ir vieglāk un
nesalīdzināmi lielāks prieks. Kas interesanti, arī garos gabalos pie BMW
stūres nogurst mazāk. Audi sux bet Quattro rullz! :-D Pagājušo ziemu
domāju, ka Audim baigi sūdīgās riepas, ka ne velna nevar apstāties,
kamēr neizbraucu ar BMW un secināju, ka ar to tāpat nevar apstāties un
ieskrieties vispār nesanāk.

Man tagad saimniecībā ir pilnīgi pretēji auto: BMW 116i ar 116Zs un Audi
Allroad Quattro 2.7 biturbo ar 290Zs.