[Autoliste] Re: Atb.: Re: Degvielas patēriņs

agrisp agris.listes at gmail.com
Mon Oct 17 12:50:30 EEST 2016

Pēc novērojumiem manam auto ražotāja vidējais patēriņš atbilst šosejas
patēriņam siltajā gadalaikā.
Pēc ražotāja datiem:
Degvielas patēriņš (litri/100 km): 6.7
- pilsētā 8.8
- ārpus pilsētas 5.4
Reāli summārais vidējais ir ap 7.8.
Tā kā auto tiek ekspluatēts no "0", tad degvielas patēriņš reāli uzlabojās
pēs trešās eļļas maiņas jeb ap 25-30kkm.
Laikam ap 140Zs/200Nm, 1.4 turbo bencīns.