[Autoliste] Re: Legāla lustra?

arc arc at intelectuals.net
Fri Sep 9 13:19:51 EEST 2016

Martins wrote on 2016.09.08. 10:16:
> Man ir tieši pretēja pieredze ar sporta pasi, gan pasena (vēl sarkanajam
> dubļu Defim), ar sporta pasi, apbraucot apkārt dīzeļstendam un pilnu
> lustru uz jumta, kur ieslēdzas pa divi bet pilnīgi neatkarīgi. Mēģināja
> skatīties galvenokārt bremzes (ar Boggeriem bija interesanti), piekari,
> sēdvietas (jostas utt)).
> Tas par tiem diviem gan nav forši, uz aizmuguri pilnīgi pietiek ar vienu
> 20-30cm bāru.

tas par sporta automšīnām bija sen un nau vairs taisnība :-))  ne tikkai
bobikiem. iemeslus nemināšu, ganaju pats zini.

aizmugure - tā tak mierīgi var būt papildus atpakaļgaita :-) un tai nav
jābūt pāri.

par priekšas lukturiem... kautkad reiz biju iebraucis pēc fiksās
slimībslapas bobikam ar to ķerru kāda tā ir :-), kāmēr kolēģis lika
printerī papīru lai varētu izdrukāt visus divniekus, tikmēr ar otru
parunāju par šo tēmu  un secinājms bija vienkāršš - noņemt uz skati būs
daaaaudz vienkāršak gan man, gan viņiem, jo pretāja gadījuma esot
jagatavo auto pārbūves dokumentācija, tur iespējams jāsaskaņo ar
ražotāju utt..., bet jumta lukturus nomērīt vi;ni anyeay nevarot, jo nav
ar ko.

tā ka šitā vecuma tieksme savest visu kārtība lai nekas vairs nau jādara
ir samērā bezcerīgs pasākums, imho :-)
vai ari jāgaida kāmēr tiksi pensijā un tad gannn i būs laiks, i likumi
sakārtoti ;-)