[Autoliste] Re: Legāla lustra?

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Sep 8 10:16:17 EEST 2016

Man ir tieši pretēja pieredze ar sporta pasi, gan pasena (vēl sarkanajam
dubļu Defim), ar sporta pasi, apbraucot apkārt dīzeļstendam un pilnu lustru
uz jumta, kur ieslēdzas pa divi bet pilnīgi neatkarīgi. Mēģināja skatīties
galvenokārt bremzes (ar Boggeriem bija interesanti), piekari, sēdvietas
(jostas utt)).
Tas par tiem diviem gan nav forši, uz aizmuguri pilnīgi pietiek ar vienu
20-30cm bāru.