[Autoliste] Re: Savirzes regulētāji

arc arc at intelectuals.net
Mon Aug 1 11:20:35 EEST 2016

Rinalds Egle wrote on 2016.08.01. 9:48:
> hm... tev kaut ko speciālu nestandarta vajag? pēc tabulas ekrānā jau
> jebkurš cirka mērkaķis saregulēs...

nuuuuu, misubishi pajero priekšēja dubultplauktu piekere, tautā saukta
par galertiņu ;) ir viens no savirzes regulētāju un šo auto īpašnoieku
murgiem. ja tur kas padilis, vietā nenoliksi tāpat, un ja ari noliksi,
tad ne uz pārtāk ilgu laiku.
tāpēc šim auto izmantojam slotaskātu (brusi/trubu etc..) acumāru un
priecājamies par to kas ir.  pie viena nelietojam riepu protektorus, kas
dilstot pie neparaiza savērsuma veido trepi.

kur doties ja pašan rokas smērēt nav laika? Uz micukcentru? Pagaidīt
kāmer pareizais meistars atgriežas no atvaļinājuma? Nu labi, es jau ar
nezinu, ja Rīga un labais krasts, var pazvanīt uz gaspars racing, tur
pie Jāņa vēl nesan darbojās seno laiku savirzes dievs un pensionētais
rallija pilots Niks Krasņikovs.