[Autoliste] Re: Golf 1.9tdi - caurums izplūdes sistēmā

Artis Mednis artis.mednis at gmail.com
Fri Jun 24 15:52:20 EEST 2016

Varētu būt, ka motora nodalījumā mīt šis te:
http://www.ebay.co.uk/itm/vw-polo-golf-caddy-ibiza-inca-1-9-diesel-1y-aey-exhaust-manifold-028253033aa/151367596144?hash=item233e363870

Vismaz rievas dikti līdzīgas.

Es laikam riskētu prātīgi braukt, tikai pačekotu, vai tur tas troksnis
kopā ar karsto gaisu kaut kam plastmasīgam akurāt virsū nenāk. Kaut gan
- tagad jau zem haubes nez vai ir īpaši vēsāk kā izpūtēja galā :)

veel viens...