[Autoliste] Re: Neparastie numuri

Imants zai at inbox.lv
Wed Apr 27 08:47:54 EEST 2016

(:
Izrādot neveselīgu interesi, zināju par šiem numuriem pirms pats dabā
ieraudzīju.
Protams, cilvēkam parastajam jau mazliet pārsteigums ir, ieraugot kaut ko
tādu.
Vienīgi pilnīgi nesaprotu cepienus a-ļa "kas tā tāda par īpašu numuru
sēriju parādījusies?".
Šķiet, pirms kāda laika tas bija par burtiem VR. Sērija kā sērija, nekā
īpaša (kā jau pierastie LA).
Pašlaik gan par citām eksotiskām sērijām (piem., UU) un burtu I un O
izmantošanu numurzīmēs
gan vairāk nekādu satraukumu internetos neesmu manījis.
Īpaši gaidu sēriju KK un SS parādīšanos (((:

zais

2016. gada 26. aprīlis 16:47 Rihards <richlv at nakts.net> rakstīja: