[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

Imants zai at inbox.lv
Fri Apr 1 08:25:10 EEST 2016

Džipmašīnas būtība ir tā iešana pēc traktora, kad esi palicis mežā. Bet
izskatās, ka Ģirtam tas nedraud, jo mežā braukt negrasās.

Es no vienas puses saprotu par to VW, bet no otras galīgi nē. Tā cenu
politika, ka pēc noklusējuma tev ir "pliks" auto, bet kad pielasīsi vēl to,
ko gribas, tad jau sanāk ojojoj. Lietotajiem arī cena ir lielāka, kā citām
markām. Vai tiešām VW ir par tik labāks, es nezinu. Mana pieredze
aprobežojas ar Jettu un T4. Vai tomēr cena arī nav faktors, kam ir liela
nozīme izvēlē?
Pirms laiciņa te sanāca importijā pabraukt ar Toyota Avanza (stūre
bardačokā) - mums te 7 vietīga tāda analoga nav. Iespaidi tādi, ka iztikt
var, bet sajūsmā nespiedzu.

zais

2016. gada 31. marts 19:59 Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> rakstīja: