[Autoliste] Re: Torsena eļļa

Aigars Zaube aig at quattro.lv
Fri Mar 11 10:34:40 EET 2016

Ja pazeminātie nav, tad tā kaste pēc būtības ir tāda pati, kā visas pārējās 01E sākot no B4/C4. Un tās pilnīgi noteikti nekādas vibrācijas pagriezienos.
Varbūt te pie vainas ir hadenes īpatnības. Kāda tad ir allroada hadene - tā pati C5 hadene, tikai ar platākām stupicām, platākiem diskiem ar mazāku ET ? Ja tā, tad nav nekāds brīnums, ka, griežoties ar līdz galam sagrieztu stūri ik pa brītiņam viens no priekšējiem riteņiem paslīd uz sānu. Pamēģini, vai šis efekts mainās, pamainot auto augstumu (allroadam taču to var ?)
Bet nu eļļu kastē nomainīt par skādi tapat nebūs :)

Aig