[Autoliste] Re: Torsena eļļa

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Mar 9 08:59:08 EET 2016

Nu jā, tika mainīta, bet es vairs neatceros kādu tieši eļļu meistars tur
ielēja un papīru arī jau esmu izmetis. Zinu, ka nav tur diski, bet no
otras puses, tur tomēr uz smagu berzi viss notiek, kad sāk bloķēties.
Vakar palasījos, ka Torsenam labāk patiktos eļļa ar EP (extreme
pressure) piedevu. Vot domāju, ka kāreiz eļļa, kad karsta, paliek
šķidrāka un tāpēc ātrāk tiek izspiesta no starpzobratu telpas un pat pie
salīdzinoši mazas slodzes jauk sāk bloķēties. Teorētiski ar piedevu
samazinās Torsenam bloķēšanās koeficients, no otras puses pašā
sliktākajā gadījumā šams tāpat paliek kā parasts atvērtais starpasnieks.

On 2016.03.08. 22:50, Ginc wrote:

> Torsens nav clutch LSD, to eļļu ar piedevu viņam nevajag. Parasto esi
> mainījis?
> Vispār visu veidu pašbloķiem parkingi nepatīk, jābrauc cik lēni vien
> var, lai tos lieki nemoca. Pneimatika rulz :D

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.