[Autoliste] Re: Nez, Šengena jau mirusi?

arc arc at intelectuals.net
Mon Mar 7 00:23:47 EET 2016

hehe, nu
jā, ar zirgu ar zin ir braukts :-) un pa jevropu uz katras robežas pasi
rādot un pa 1/2dienu rindā stāvot ari, tāpēc novērtējam mūsdienu
sasniegumus, iesitam googlē galamērķi, ahā , tā tur teiksim 23 stundas
ceļā, galā jābūt nākamā dienā piem 10:00 nu kādu stundiņu /divas jau
guugli piečakarēt sanāks, ņemot vērā rezervi un ko tur vēl izlidojam
12:00. un zinkā, druvā minūte dārga :-))))
tāpēc par iespējmiem kavējumiem gribas laicīgi uzzināt :-)
turklāt lielisks iespējamais iemesls/atruna nekur nebraukt
vispār/izvēlēties kautkādu citu risinājumu :-)