[Autoliste] Re: Nez, Šengena jau mirusi?

Aigars Zaube aig at quattro.lv
Thu Mar 3 12:06:57 EET 2016

Man ar iespējams nāksies tajā virzienā doties tuvākajā laikā. Bet nu... šengenas problēmas nesatrauc. Ir taču braukāts arī tad, kad nebija ne šengena, ne ES, un uz katras robežas nācās skaidrot muitniekam, kurš vervelē nesaprotamā valodā, ka kvatrai bagāžnieka grīda ir augstāka tāpēc, ka apakšā vajag vietu reduktoram, nevis tāpēc, ka tur ir ierīkota vieta kontrabasa precēm :)