[Autoliste] Re: Fwd: Re: Pievelku sievietes

agrisp agris.listes at gmail.com
Wed Mar 2 11:55:43 EET 2016

Topika sākumā tika rakstītas žēlabas par nevērīgām personām kas apskādē
svešus auto un pieņem to par pašsaprotamu.
Patiesībā ir vēlme pasūroties par to pašu, jo nu jau ceturto reizi (4.5
gados) vāģis ir apskādēts man promesot, šoreiz švīkas pa visu sānu
ieskaitot bamperus = 6 detaļas ko krāsot.
Jāpiemin ka parkoties neatstājot vietu citiem nemēdzu, labāk pabraucu tālāk.
Labi ka tomēr pastāv KASKO, bez pašriska gan tikai pirmais gadījums periodā.
Pirmo gadījumu vispār izraisīja kaut kāds landkrūzerveidīgais Stockmann
stāvvietā kad auto bija tikai 6.5k noskrējiens, poliči pēc kamarām atrada.
Tur kādam kļuva dārgāka OCTA.

agrisp
ar opeli un 0 pašriska KASKO