[Autoliste] Re: Pievelku sievietes

arc arc at intelectuals.net
Tue Mar 1 23:17:37 EET 2016

Rihards wrote on 2016.03.01. 9:47:

> tu vai nu paarspiilee, lai pats justos gudraaks, vai arii tev sieva
> tieshaam ir mentaali atpalikusi.
> tad gan vajadzeetu zinjot, lai atnjem vadiitaaja aplieciibu.

nu beidz, nav tak visām uzreiz jābūt tankiem brunčos :-)) un ko es mājā
darītu ar tādu kas ari gribētu uz garāžu mazgāt karburatoru???

nene, katram savs. vot es tak nelienu virtuvē pie visiem tiem
knibucīšiem un pasdies vēl visai saimei ēst gatavot. tad
labāk octu nopērku, tur eļļu nomainu, logušķidrumiņu pieleju,
pieskrūvēju ko vaig un miers mājā. nu lab, nesaku ka man tur ar baigi
raiti viss iet ar auto skrūvēšanu, bet kam tagad viegli ;)))

a bābas, pieņemu, šitā pat apņirdz večus par izdarībām virtuvē vai
vannasistabā vai kur, ganjauka.