[Autoliste] Re: Fwd: Re: Pievelku sievietes

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Mar 1 10:44:18 EET 2016

Man laikam labi - wacaps, vīrs, dēls un znots dod uzvarošo kombināciju :D
maara

Skate, apdrošināšana tas tā pa to cienītajam jārūpējas bet degvielas
līmeni un lampiņu nozīmi panelī (un attiecīgās darbibas pie katras
lampiņas iedegšanās)gan ir jāzin. Nesen savu cienīto padzenāju uz
lampiņu nozīmi - tagad jūtos krietni drošāk:)

DZINTARS