[Autoliste] Re: Sen nav bijis

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Feb 15 14:59:10 EET 2016

On 2016.02.15. 09:07, Mārcis Priede wrote:
> Morgen!
>
> vecs kā zeme, nedaudz apšķūnēts. Vienvārdsakot normāls spoooorta e46 :D
Nu es arī palieku vecāks, tāpat kā auto. BMW kapeiciņa pārsvarā stāv
atslieta pret sētu. Ikdienā tagad 2.7 biturbo Allroad Quattro. Janvārī
varēju reāli ņirgāties par kolēģiem. It īpaši tāpēc, ka es parasti esmu
pirmais darbā, lai tajos sūda korķos nav jāsēž. Aptuveni precīzi šādi:
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/1914508_1100724563319260_8079692079131125863_n.jpg?oh=ab4d00a94a9273a53fb2c1ee4091a04e&oe=573026D7

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.